Aşağıda örnek olarak sunulan resmi satış sözleşmesi alışverişinizde ilgili alanlar doldurularak mail adresinize gönderilecektir.
1.1. SATICI
Ünvanı:Elite Mobilya®
Adresi: Güzelyurt mah. 2138 sk no:5/1 a8 Esenyurt İstanbul
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0212 854 38 18
Mersis Numarası: 0965008589900010
1.2 ALICI:
Adı/Soyadı/Ünvanı: [[sozlesme.Alici_AdSoyad]]
Adresi: [[sozlesme.Teslimat_Adres]]
Telefon:[[sozlesme.Teslimat_TelefonGsm]]
Email: [[sozlesme.Alici_Email]]
Tarih : [[sozlesme.TarihSaat]]
2- KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait [[sozlesme.SiteDomain]] internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince Taraflar’ın karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
3.1- Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış bedeli (birim x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir.
[[sozlesme.Siparis_Urunler]]
3.2- Ödeme Şekli : [[sozlesme.Odeme_Tipi]]
4. ÖDEME ŞEKLİ
4.1. KREDİ KARTI İLE ÖDEME
a) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde (İNTERNET) sitesinde alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.
b) ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.
c) ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda (İNTERNET) sitesinde kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.
d) ALICI’nın taksit seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planının oluşturulması ALICI bankasının inisiyatifindedir.
e) Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
f) ALICI’nın kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde ALICI bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde ALICI borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
g) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi sırasında verilecek kart bilgilerinin doğruluğundan sorumlu olacaktır.
h) Kredi kartı ile ödeme yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, kartın hamili haricinde bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır.
4.2. HAVALE/EFT İLE ÖDEME
a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde SATICI’nın banka IBAN bilgileri ALICI ile İnternet Sitesi üzerinden paylaşılacaktır.
b) ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin SATICI banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır. ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş numarasını yazmalıdır.
4.3. SESLİ YANIT SİSTEMİ İLE ÖDEME
a) Telefon ile yapılan satın alma işlemlerinde ALICI ödeme için sesli yanıt sistemine yönlendirilecektir ve ödemeyi yapmak için istenilen kredi kartı bilgilerini tuşlayacaktır.
b) ALICI, sesli yanıt sistemiyle ödemeyi gerçekleştirdiğinde kendisine bilgi verilecektir.
5- Teslimat Şekli ve Adresi
Teslim Edilecek Kişi : [[sozlesme.Alici_AdSoyad]]
Teslim Edilecek Kişinin İletişim Bilgileri : [[sozlesme.Teslimat_TelefonGsm]]
Teslimat Adresi : [[sozlesme.Teslimat_Adres]]
Fatura Adresi : [[sozlesme.Fatura_Adres]]
a)Ürün, ALICI’nın belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, paketlenmiş ve sağlam olarak teslim edilir.
b)Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir.
c)Teslim anında ALICI’nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI’nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir.
d)ÜRÜN, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
e)Adalara teslimat yapılamamaktadır.
5.1. NAKLİYE ŞİRKETİ İLE TESLİMAT
a) Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda teslimat için uygun haftanın belirlenmesi için müşteri hizmetlerimiz ALICI’ya ulaşır. Kesinleşmiş teslimat tarihi, ALICI tarafından seçilen 7 günlük aralıktan SATICI’nın belirleyeceği bir güne planlanır. a) Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.
b) Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir. ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 7 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI ekstra nakliye ücreti talep edebilir.
c) Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz.
d) Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda ALICI tarafından belirtilmesi gerekir.
e) Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.
f) Nakliye şirketi ile yapılan gönderimlerde tüm il merkezlerine ve yakın ilçelerine teslimat ücreti SATICI’ya aittir. İl merkezlerine uzak ilçeler için ara nakliye ücreti ALICI tarafından ödenecektir.
5.2. KARGO İLE TESLİMAT
a) Horoz lojistik ile gönderilecek ürünleriniz kargoya verildiğinde kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır.
b) Horoz lojistik ile olan anlaşmamız üzerine ürünleriniz dairenize kadar ücretsiz olarak taşınmaktadır. Kata yapılan taşıma için ekstra bir ücret talep edilemez.
c) ALICI, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürünü kabul etmemekle veya kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
d) Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekmektedir.
6. KURULUM HİZMETİ
a) Horoz lojistik ile yapılan teslimatlarda ALICI’nın ürünleri teslim aldığını SATICI’ya bildirmesinden sonra en geç (3) gün içerisinde kurulum ekiplerimiz tarafından montajı yapılacaktır.
b) Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.
c) Nakliye şirketi ile yapılan teslimatlarda, kurulum ekipleri nakliye ile birlikte gönderilerek ürünlerin montaj işlemi teslimat ile birlikte aynı gün yapılmaktadır.
d) Kurulumu müşteriye ait olan ürünlerde ek kurulum hizmeti satın alınmamış ise montaj işlemi ALICI’ya ait olmaktadır.
e) Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.
f) Kurulmuş ürünlerin iadesi durumunda ürünün yeniden demonte yapılması ALICI’ya aittir.
7. SİPARİŞ İPTALİ
ALICI henüz teslim edilmeyen ürünlerde sipariş tarihinden itibaren 3 gün içerisinde ücretsiz iptal veya değişim talebinde bulunabilir. 3. gün sonrasındaki iptal talepleri için Cayma Hakkı, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ şartları geçerlidir.
8. CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ
a) ALICI, STANDART ÜRÜN’lerde teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
a-1) Tüketici Cayma hakkı süresi, mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ALICI’nın ÜRÜN’ü teslim aldığı gün başlar. Ancak ALICI, sözleşmenin kurulmasından ÜRÜN’ün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
b-1) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, birden fazla parçadan oluşan mallarda ALICI’nın son parçayı teslim aldığı gün, teslimat günü olarak kabul edilir.
c-1) Cayma talebinizi cayma hakkı süresi dolmadan info@elitemobilya.com.tr adresine e-posta göndererek veya 444 21 05 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.
d-1) ALICI’nın cayma hakkı kullanım süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade alınmamaktadır.
b) ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde ( Sipariş öncesinde ALICI’nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, kumaş ve renk değişikliği ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler) cayma hakkı kullanılamayacaktır.
c) Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır.
9. GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
a) Satılan ürün, Elite Mobilya® tarafından 2 sene boyunca garanti kapsamındadır.
b) ÜRÜN’de bir kusur olduğu fark edildiği durumlarda SATICI, 30 gün içinde sorunu çözmeyi taahhüt eder. Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında SATICI’ya bildirilmelidir.
c) ALICI’nın kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.
10. ÖDEME İADESİ VE PROSEDÜRÜ
a) SİPARİŞ İPTALİ ile ilgili ödeme süreci, ALICI’nın talebi göndermesini takip eden 7 iş günü içerisinde başlatılır.
b) ÜRÜN iadesi ile ilgili iade ödeme süreci, ÜRÜN’ün SATICI’ya ulaşmasını takip eden 7 iş günü içinde başlatılır.
10.1. KREDİ KARTI İLE ÖDEMEDE İADE
a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.
10.2. HAVALE/EFT ILE ÖDEMEDE İADE
a) ALICI’dan banka hesap bilgileri istenerek, ALICI’nın belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) Havale veya EFT şeklinde yapılır.
11. GENEL HÜKÜMLER
a) ALICI, www.elitemobilya.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürüne ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
b)Fiyatlar piyasa koşullarına veya yapılabilecek kampanyalara bağlı olarak, anlık değişikliklere uğrayabilir. Elite Mobilya® , dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.
c)SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
d)Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
e)Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün SATICI’ya gönderilmesi zorunludur.
f)Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) halinde veya garanti kapsamında ve şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için söz konusu ürünler SATICI’ya gönderilebilir.
g)ALICI’nın sipariş verdiği ürün bedelini ödememesi ya da satış bedelinin kredi kartı hesabında gerekli meblağ olmaması sebebi ile tahsil edilememesi durumunda ürün satışı gerçekleşmeyecektir. ALICI, siparişin işleme alınma zamanının, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilâtın yapıldığı veya ödemeyi yaptığı an olduğunu, bu tahsilatın yapılamaması durumunda SATICI’nın herhangi bir ürün sunmakla yükümlüğü olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
h)SATICI, İnternet Sitesi’nde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir.
12. UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME
a) İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dâhilinde doğrudan yerleşim yerinizin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.
13. DELİL ANLAŞMASI
a) Bu Sözleşme’den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur.
14. YÜRÜRLÜK
a) İşbu Sözleşme’nin kabul edilerek onaylanması ve İnternet Sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu Sözleşme yürürlüğe girecektir.
b)ALICI, SATICI’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
SATICI
Ünvanı: Elite Mobilya®
Adresi: Güzelyurt mah. 2138 sk no:5/1 a8 Esenyurt İstanbul
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0212 854 38 18
Mersis Numarası: 0965008589900010
[[sozlesme.TarihSaat]]
[[sozlesme.SiteDomain]]